Чому бізнесу потрібен медіа-консультант?

Чому бізнесу потрібен медіа-консультант?

Що таке медіа-консалтинг? Як працюють медіа? Чому підприємцю важливо бути присутнім у медіа-просторі? Чим медіа-активність відрізняється від прямої реклами? Як стати експертом для медіа? Як коригувати інформацію, яку медіа розповсюджують про ваш бізнес? На ці та багато інших питань можуть відповісти зовнішні медіа-консультанти.

Хто такий медіа-консультант?

  • Це фахівець з комунікацій, як правило, із досвідом роботи у медіа – на радіо, телебаченні, у друкованих чи онлайн-виданнях, на посадах редактора, журналіста, продюсера. Тобто людина, яка знає медійну «кухню» зсередини, розуміє механізми і принципи її роботи
  • Крім того, медіа-консультант зазвичай має прямі контакти не лише редакторів, але й журналістів, які супроводжують певні вузькі теми, і може допомогти із підготовкою інформації, яка зацікавить такого журналіста

Що роблять медіа-консультанти?

  • Аналізують інформаційне поле клієнта, конкурентів, партнерів, ринку в Україні та за кордоном задля розуміння загальних та специфічних інформаційних трендів, у яких живе клієнт
  • Аналізують поточну медійну діяльність клієнта і надають рекомендації щодо її зміни / корегування / розширення на нові канали, ринки, для нових цільових аудиторій
  • Пропонують найоптимальніші рішення з точки зору інструментів, бюджету і швидкості для досягнення комунікаційних задач клієнта у частині роботи із медіа
  • Відслідковують і аналізують інформаційні атаки, потенційні кризові ситуації, пропонують рішення із їх упередження / уникнення / мінімізації наслідків
  • Налаштовують роботу прес-служби, контакти із медіа, консультують з питань організації прес-подій (прес-турів, прес-сніданків, прес-конференцій, презентацій, круглих столів, закритих прес-клубів тощо)
  • Розробляють стратегії регулярних та кризових комунікацій та допомагають їх втіленню силами клієнта чи шляхом залучення зовнішніх підрядників
  • Допомагають оптимізувати бюджети на pr-супровід подій, поточної та реактивної діяльності клієнта
  • Допомагають незалежно оцінити комунікаційні зусилля внутрішньої команди задля досягнення їх максимальної ефективності

Коли потрібен медіа-консультант?

  • Перед виходом компанії у публічний простір та в умовах, коли у компанії відсутній досвід зовнішніх комунікацій або він є мінімальним / негативним
  • У разі необхідності експертного / репутаційного позиціонування керівника / спікерів компанії
  • Під час або в очікуванні кризової ситуації
  • Під час розробки довгострокової комунікаційної стратегії, в тому числі із виходом на нові ринки / цільові аудиторії
  • Під час підготовки стратегії комунікацій корпоративної соціальної відповідальності
  • Задля формування зв’язків із медіа, організації разових чи регулярних прес-подій
  • За необхідності організації аутсорсингових процесів, пов’язаних із вирішенням комунікаційних задач (СММ, моніторинг, сайт, експертне позиціонування)

Як правильно вибрати медіа-консультанта?

Під час підбору консультанта з питань медіа важливо звертати увагу на:

  • Досвід роботи із аналогічним вашому ринку проектом
  • Наявність доступу до комунікаційного інструментарію, який відповідає задачам клієнта
  • Наявність експертизи у питаннях функціонування медіаринку та портфоліо реалізованих проектів
  • Особистий позитивний контакт безпосереднього замовника проекту із консультантом

Чому вам потрібні саме медіа-консультанти MediaMasters?

  • Маємо понад 20 років сукупного досвіду роботи в медіа (телебачення, онлайн-видання, друковані ЗМІ, інформаційні агентства), тренінгового досвіду та досвіду управління медіа- та комунікаційними проектами
  • Маємо широкий спектр контактів і партнерську мережу медіа, розуміємо внутрішні механізми і потреби більшості ключових медіапроектів
  • Маємо чи не найкращий в Україні досвід експертного та репутаційного позиціонування на провідних медіамайданчиках

Серед наших клієнтів – юридичні компанії, промислові підприємства, компанії фінансового сектору, агробізнес, компанії з галузі інфраструктури, енергетики, рітейлу, народні депутати, громадські організації, аналітичні центри