- UA
- EN
– Мінімізуємо ризики комунікаційних криз, супроводжуємо поточні кризові ситуації, допомагаємо аналізувати їх наслідки і упередити повторення.
Стикаючись із комунікаційною кризою, багато підприємців, чиновників і громадських діячів ухвалюють єдине, на їхню думку, вірне рішення – мовчати, аж поки про ситуацію не забудуть. Це не найгірша стратегія, проте наш досвід показує, що далеко не завжди вона працює найефективніше.
Уникнути кризових ситуацій, найімовірніше, не вдасться нікому. Проте ми в Media Masters переконані, що мінімізувати їхній негативний вплив все ж можливо. Саме тому ми рекомендуємо нашим клієнтам впроваджувати “профілактичний пакет” для підготовки до кризових комунікацій, який передбачає розробку і моделювання можливих причин, шляхів розвитку і наслідків кризових ситуацій для бізнесу та публічних осіб. Такий інструмент дозволяє не лише підготуватися до кризової історії, а й зменшити її негативний вплив на стейкхолдерів. У такий пакет входять:
Ми також рекомендуємо клієнтам налаштувати одну із розповсюджених готових – або підлаштувати / розробити індивідуально під конкретні потреби нову – систему моніторингу інформаційного поля, в яку включити, окрім власне згадувань клієнта, відслідковування інформації про конкурентів, рішення органів влади, новини ринку тощо. Це дозволить максимально оперативно і заздалегідь побачити “чорного лебедя” і спробувати підготуватися до його прибуття.
Утім, життя не завжди складається так, що клієнти мають змогу ретельно підготуватися і відпрацювати критичні ситуації. Відтак ми у Media Masters готові до включення у кризу у “гарячій” стадії. Оперативна розробка плану дій, швидке і ефективне заглиблення у контекст, використання випробуваних і зрозумілих класичних рішень – або генерування нестандартних ходів для гасіння “пожежі” – наш досвід і експертиза дозволяють підібрати найкращий варіант для кожної окремої ситуації.
Антикризові комунікації потребують швидкості, чіткості позицій, злагоджених дій команди, постійного перебування на зв’язку. Якщо у клієнта немає власної комунікаційної команди, яка б могла відповісти на ці виклики під час кризи, ми готові надати свої потужності для створення штабу екстреного медіа-реагування і супроводжувати комунікації клієнта до завершення активної фази кризи.
Безумовно важливим етапом є аналіз кризи, що вже минула і розробка плану упередження її повторення в майбутньому. Саме тому ми в Media Masters особливо відповідально ставимось до цього етапу кризових комунікацій. А якщо ви пройшли кризу без нас – ми професійно оцінимо наслідки і розробимо програму майбутнього реагування в якості “свіжого ока”. Крім того, ми проводимо корпоративні тренінги із комунікацій у кризових ситуаціях, із індивідуальним моделюванням ситуацій, які відповідають потребам конкретного клієнта.