Антикризові комунікації
https://mediamasters.com.ua/service-post/antikrizovi-komunikatsiyi/

Антикризові комунікації

– Мінімізуємо ризики комунікаційних криз, супроводжуємо поточні кризові ситуації, допомагаємо аналізувати їх наслідки і упередити повторення.

Стикаючись із комунікаційною кризою, багато підприємців, чиновників і громадських діячів ухвалюють єдине, на їхню думку, вірне рішення – мовчати, аж поки про ситуацію не забудуть. Це не найгірша стратегія, проте наш досвід показує, що далеко не завжди вона працює найефективніше.

Чи можна уникнути антикризових комунікацій?

Уникнути кризових ситуацій, найімовірніше, не вдасться нікому. Проте ми в Media Masters переконані, що мінімізувати їхній негативний вплив все ж можливо. Саме тому ми рекомендуємо нашим клієнтам впроваджувати “профілактичний пакет” для підготовки до кризових комунікацій, який передбачає розробку і моделювання можливих причин, шляхів розвитку і наслідків кризових ситуацій для бізнесу та публічних осіб. Такий інструмент дозволяє не лише підготуватися до кризової історії, а й зменшити її негативний вплив на стейкхолдерів. У такий пакет входять:

  • карта кризових ситуацій
  • загальний та специфічний плани реагування
  • перелік відповідальних осіб та способи комунікації між ними
  • розрахунок резервних бюджетів для кризових комунікацій

Ми також рекомендуємо клієнтам налаштувати одну із розповсюджених готових – або підлаштувати / розробити індивідуально під конкретні потреби нову – систему моніторингу інформаційного поля, в яку включити, окрім власне згадувань клієнта, відслідковування інформації про конкурентів, рішення органів влади, новини ринку тощо. Це дозволить максимально оперативно і заздалегідь побачити “чорного лебедя” і спробувати підготуватися до його прибуття.

Якщо все уже палає

Утім, життя не завжди складається так, що клієнти мають змогу ретельно підготуватися і відпрацювати критичні ситуації. Відтак ми у Media Masters готові до включення у кризу у “гарячій” стадії. Оперативна розробка плану дій, швидке і ефективне заглиблення у контекст, використання випробуваних і зрозумілих класичних рішень – або генерування нестандартних ходів для гасіння “пожежі” – наш досвід і експертиза дозволяють підібрати найкращий варіант для кожної окремої ситуації.

Антикризові комунікації потребують швидкості, чіткості позицій, злагоджених дій команди, постійного перебування на зв’язку. Якщо у клієнта немає власної комунікаційної команди, яка б могла відповісти на ці виклики під час кризи, ми готові надати свої потужності для створення штабу екстреного медіа-реагування і супроводжувати комунікації клієнта до завершення активної фази кризи.

Аналізуй це

Безумовно важливим етапом є аналіз кризи, що вже минула і розробка плану упередження її повторення в майбутньому. Саме тому ми в Media Masters особливо відповідально ставимось до цього етапу кризових комунікацій. А якщо ви пройшли кризу без нас – ми професійно оцінимо наслідки і розробимо програму майбутнього реагування в якості “свіжого ока”. Крім того, ми проводимо корпоративні тренінги із комунікацій у кризових ситуаціях, із індивідуальним моделюванням ситуацій, які відповідають потребам конкретного клієнта.

Замовити послугу
×

Зв'яжіться з нами