Експертне позиціонування
https://mediamasters.com.ua/service-post/ekspertne-pozitsionuvannya/

Експертне позиціонування

– Допомагаємо позиціонувати бізнес, лідерів думок як експертів у власній галузі, налагоджуємо співпрацю із медіа, посилюємо експертну комунікацію проактивними заходами (статті, колонки, інтерв’ю, відеоблоги, подкасти, онлайн-курси тощо).

Експертність – один із найбільших факторів довіри до бренду, політика, компанії чи громадської організації. Якщо ви робите свою справу добре, маєте досвід, ноу-хау, вивчаєте кращі практики і застосовуєте їх у повсякденній роботі – про це варто розповісти світові!

Що таке експертне позиціонування?

Media Masters має великий досвід експертного позиціонування консалтингового, юридичного, сервісного, виробничого бізнесу. Ми допоможемо вам донести свої погляди на світові тренди, зміни законодавства, нові виробничі практики до читачів ділових та загальнополітичних медіа, до професійної спільноти та широкої громадськості. Ми допоможемо у написанні колонки, веденні публічного професійного блогу, Facebook-сторінки публічного діяча, підготовці відеоблогу, подкасту, розробці та публікації експертного онлайн-курсу. Наші фахівці розроблять медіа-план експертного позиціонування та проведуть необхідне навчання як для спікерів, так і для колег, які допомагатимуть у вирішенні комунікаційних завдань.

Кому потрібне експертне позиціонування?

  • Консалтинговим компаніям, які здійснюють навчання, проводять аналіз, надають супутні послуги бізнесу;
  • Юридичним компаніям та індивідуальним юристам;
  • Фахівцям у галузі державного управління та місцевого самоврядування;
  • Лідерам громадських організацій, аналітичних центрів, бізнес-акселераторів, інших неурядових структур;
  • Народним депутатам у частині професійної роботи над законопроектами та розвитком окремих галузей економіки, топ-чиновникам;
  • Галузеутворюючим компаніям, інноваторам, інвесторам;
  • Бізнес-асоціаціям, об’єднанням підприємців, профспілковим організаціям;
  • Вузькопрофільним експертам.

Як ми здійснюємо експертне позиціонування?

У Media Masters ми виступаємо за органічне позиціонування справжніх професіоналів, яким є, що розповісти клієнтам, партнерам і конкурентам. Ми готуємо клієнтів та їхніх спікерів до участі у круглих столах, конференціях, зустрічах із органами влади та міжнародними партнерами, розробляємо та виготовляємо презентаційні та роздаткові матеріали, готуємо аналітику та спеціальні довідки, вивчаємо міжнародний досвід та законодавство.

Наш аналітичний центр має великий досвід роботи з підготовки аналітичних записок у енергетичній, транспортній, аграрній галузях, для юридичного та консалтингового бізнесу, для малого і середнього бізнесу, органів державної влади та міжнародних організацій. Тому колонки і дописи у блогах наших клієнтів завжди насичені, інформативні і експертні.

Наскільки регулярним повинно бути експертне позиціонування?

Запорука успіху експертного позиціонування – довгостроковість, регулярність і постійне нарощення “потужностей”. Ми у Media Masters налагоджуємо систему регулярного виробництва аналітичних продуктів для великих та середніх компаній – інформаційні розсилки, аналітичні огляди, експертні інтерв’ю, проактивні оперативні коментарі на актуальну тематику, телеграм-канал новин, професійні спільноти у Facebook та інших соціальних мережах, підготовка, актуалізація та супровід профайлів у LinkedIn, ведення професійного YouTube-каналу тощо.

Ми у Media Masters переконані, що найкраще про реалії бізнесу і політики можуть розповісти лише безпосередні учасники подій. Тому усіляко заохочуємо наших клієнтів ставати експертами не лише у розумінні медіа, але й справжніми лідерами думки для широких верств споживачів та виборців.

Замовити послугу
×

Зв'яжіться з нами