Медіа-консалтинг
https://mediamasters.com.ua/service-post/media-konsalting/

Медіа-консалтинг

Медіа-консалтинг: консультуємо з питань взаємодії зі ЗМІ, готуємо до ефірів та інтерв’ю, проводимо медіа-заходи, налаштовуємо роботу внутрішньої прес-служби, організовуємо тимчасовий чи постійний зовнішній прес-офіс.

Робота із репутацією компанії, громадської організації, політичної партії чи окремого топ-менеджера неможлива без взаємодії із медіа. Однак, якщо щоденно не стикатися із роботою журналістів, важко встигнути за динамічними змінами на ринку, появою нових форматів та пропозицій, відслідковувати ефективність різних каналів комунікацій.

Що таке медіа-консалтинг?

Ми в медіа-агенції Media Masters працюємо із засобами масової інформації уже понад 15 років. Більше того, ми й самі є вихідцями із ділових та суспільно-політичних медіа, працювали в провідних інформаційних агентствах, друкованих і онлайн-виданнях, у проектах телевізійних новин та комерційного телевиробництва. Фахівці Media Masters не просто тримають руку на пульсі сучасного медіа-простору, а й формують його, готуючи майбутніх журналістів як викладачі в університеті та тренери на спеціалізованих тренінгах із медіа-грамотності, економічної журналістики, блоггінгу та інших.

Який медіа-консалтинг ми здійснюємо?

Для потреб наших клієнтів ми проводимо аналіз медіа-поля, готуємо пропозиції щодо можливої програми співпраці зі ЗМІ відповідно до бізнес-завдань клієнта.

Ми консультуємо наших клієнтів із питань взаємодії ЗМІ – реагування на запити, підготовки до інтерв’ю, теле- та радіоефірів, реагування на негативну інформацію у медіа та соціальних мережах. Ми також забезпечуємо моніторинг та оперативне реагування на комунікаційні кризи.

Завдяки розгалуженій мережі контактів та досвіду роботи із комерційними підрозділам медіа, ми забезпечуємо ефективну реалізацію партнерських спецпроектів, проводимо переговори і супроводжуємо проекти нативної, прямої реклами, product placement та інших комерційних активностей у ЗМІ.

Кому потрібен медіа-консалтинг?

  • Великому бізнесу, який виходить у нові для себе сегменти позиціонування
  • Компаніям (тут і далі також – персонам, організаціям), які стикаються з разовими комунікаційними кризами
  • Компаніям, які тільки починають працювати із медіа
  • Компаніям, які не мають власної прес-служби
  • Компаніям, які потребують удосконалення роботи власної прес-служби
  • Компаніям, які потребують розуміння роботи медіа-ринку та налагодження зв’язків зі ЗМІ
  • Спікерам, які планують давати коментарі, інтерв’ю, здійснювати інші заходи заради власного експертного позиціонування

Що дає клієнтам медіа-консалтинг?

Клієнти Media Masters отримують повний спектр послуг з проактивної взаємодії із журналістами: підготовка індивідуальних контактів, проведення прес-заходів, наприклад, прес-конференцій, прес-сніданків, прес-турів на виробничі потужності, конференції чи у офіси компанії за кордоном. Ми беремо на себе підготовку необхідних матеріалів та організаційні клопоти, а також супровід представників медіа до, під час та після заходів – “під ключ”.

У разі, якщо наші клієнти не мають власного прес-офісу, або потребують тимчасового розширення його потужностей під час великих подій, через збільшення сезонного навантаження, надзвичайні ситуації чи через інші причини посилення уваги до компанії чи установи, ми готові організувати такі тимчасові потужності в якості зовнішнього прес-офісу. Ми також маємо досвід налагодження роботи вже наявних прес-служб, проведення тренінгів для посилення і закріплення компетенцій їхніх співробітників. У разі необхідності, ми також надаємо окремі додаткові послуги зовнішнього прес-офісу клієнтам: фотозйомка, відеозйомка і монтаж відеосюжетів, smm-супровід, дизайн тощо.

Замовити послугу
×

Зв'яжіться з нами