Як заповнити інформаційний вакуум, якщо про компанію чи людину нічого невідомо

Як заповнити інформаційний вакуум, якщо про компанію чи людину нічого невідомо

Як почати заповнювати медіа- та інформаційний простір про персону чи компанію:

До нас в Media Masters іноді звертаються клієнти, публічна інформація про яких або повністю відсутня, або носить виключно довідковий характер (записи в каталогах з контактами чи вказівники на Google-картах). Тут і стає в нагоді експертиза з заповнення інформаційного медіа простору.

Є ціла низка причин, через які компанія, організація, громадський чи політичний діяч можуть захотіти змінити цю ситуацію. На жаль, найчастішим приводом стає хвиля негативу – яка або вже мала місце, або от-от насувається. В такому випадку людям, як правило, не дуже подобається результат пошукової видачі.

Серед інших приводів для такого звернення – бажання розпочати публічну кар’єру, новий бізнес-проект, підписати важливу угоду або просто справити враження на потенційних партнерів.

Якою б не була мотивація, є низка відносно простих, але дієвих інструментів, які дозволяють у порівняно короткі строки заповнити інформаційний вакуум.

1. Біографічна довідка

Якщо людина або компанія самі не опишуть свою історію – її ніхто не опише, або опишуть не так, як хотілось би. Саме тому свої досягнення, перемоги, ключові факти, які ви хотіли б прочитати про себе в мережі – слід самому там розміщувати. В першу чергу, на безкоштовних платформах, таких як Вікіпедія. Звісно ж, Вікіпедія не є абсолютно неконтрольованим майданчиком і модерується, тому фігура політичного / громадського діяча або бізнесу чи організації, які відкривають свою сторінку на цьому ресурсі, має бути достатньо вагомою, аби її не видалили. Та і діяльність, яка буде описуватися, не повинна бути фейковою. Тому ми в Media Masters радимо цей інструмент виключно клієнтам, які вже мають певну історію, проте просто забували про неї розповісти або систематизувати.

Аналогічно із Вікіпедією можна розміщувати свою біографію на різноманітних платних і безкоштовних майданчиках, довідкових сервісах, агрегаторах досьє.

2. Новини компанії

Один із органічних способів наповнити інформаційний простір – розповісти про здобутки та досягнення компанії (без пафосу і стримано) у форматі, який буде цікавий медіа. В першу чергу, це інформація про фінансові показники, розробку нових продуктів, відкриття нових напрямків роботи, дослідження ринку, огляди законодавства та низка інших інформаційних приводів, якими радо зацікавляться профільні видання і журналісти. Якщо про компанію / людину взагалі нічого не було відомо, то перед розповіддю про її майбутні звершення слід розповісти про її історію, походження і сьогодення. Приміром, на початку року природним буде виглядати підведення підсумків і оголошення річних планів. Також примітними можуть стати ініціативи, присвячені поточному інформаційному порядку денному (свята, ініціативи уряду, законодавчі зміни, події на ринку – у конкурентів чи в суміжних галузях тощо)

3. Експертні блоги

Дієвим методом заявити про себе світові для маловідомого бренду / людини / компанії стане висловлення експертної думки з актуальних питань. Високий рівень компетенції, наявність аналітичних висновків чи просто роз’яснення “людською мовою” складних термінів найімовірніше відкриє двері у більшість топових медіа для такого блогера / колумніста. Ми в Media Masters регулярно консультуємо клієнтів із питань експертного позиціонування та допомагаємо налагодити робочий контакт із редакціями медіа, які регулярно публікують експертні колонки і зацікавлені в якісному контенті. Важливо, що цей інструмент не потребує додаткових витрат на комерційні розміщення, оскільки – за відсутності прямої реклами чи зловживання з боку блогера – ЗМІ охоче розміщують експертні колонки на актуальну тему безкоштовно.

4. Колаборації

Ще одна можливість швидко і ефективно заявити про себе в разі наявності інформаційного вакууму – це співпраця із більш відомими ньюзмейкерами. Це може бути формат спільного прес-сніданку чи прес-брифінгу, участь у телеефірі, гостьова студія на радіо, обмін думками із відеоблогером, надання свого власного контенту / ексклюзивного доступу до події в обмін на широке висвітлення на вже популярних ресурсах. Колаборації не обов’язково можуть бути платними, адже може йтися і про спільні цінності / інтереси / захоплення / проблеми, об’єднання довкола яких зробить співпрацю органічнішою.

Одним із таких типів колаборацій може бути нативна реклама або спеціальні проекти в онлайн медіа. Ми в Media Masters маємо багатий досвід налагодження такої співпраці, тому радо допомагаємо нашим клієнтам в організації таких особливих проектів.

5. Сторінки в соціальних мережах

В часи, коли кожен сам собі медіа, а інформація ретранслюється напряму від її виробника (власника сторінки в соцмережі) до її споживачів (читачів / глядачів / слухачів), не варто нехтувати можливістю доносити свої ідеї / думки / погляди через цей канал комунікацій. Ми в Media Masters радимо нашим клієнтам концентруватися на 2-3 основних майданчиках, які вони готові супроводжувати а) регулярно б) наповнюючи якісним контентом. Тільки так ці інструменти дадуть віддачу і будуть працювати на створення позитивного образу своїх власників Інтернет.

  • Facebook. Ми радимо одразу працювати із “публічною” сторінкою, аби мати змогу використовувати весь її потенціал у майбутньому. Ця соцмережа при бажанні може повністю замінити новинну стрічку окремого сайту і стати основною платформою для потенційних фоловерів політика чи компанії, які тільки з’являються на публічному обрії
  • LinkedIn. Мережа для обміну професійною інформацією, підходить для тих, хто готовий ділитися експертизою у середовищі В2В
  • YouTube-канал. Власні відео як персонального блогу, так і блогу організації – не лише хороший інструмент для пошукової оптимізації, але й спосіб “вживу” продемонструвати власну експертизу. Щоправда, вагомим мінусом цього інструменту є необхідна наявність хоча б мінімальної харизми і навичок роботи із камерою. Ми в Media Masters, до речі, проводимо такі тренінги для топ-менеджерів та перших осіб компаній, політиків та громадських діячів щодо роботи з камерою, основ сценічного мовлення та формулювання власної думки для широкої аудиторії.
  • Instagram. Це ваша мережа, якщо в вашому житті – багато візуального контенту, або ви готові його створювати навмисне для цього каналу комунікації або незалежно від його наявності.
  • Telegram. Може стати повноцінним джерелом новин про компанію, ринок, міжнародний досвід, наукові розробки та багато інших цікавих речей – при готовності інвестувати у якісний контент і розкрутку.
  • Google Maps. Точка бізнесу на Google Maps – одна із важливих складових позиціонування, яка має великий потенціал при пошуковій видачі (дає не лише місцезнаходження, але й контакти)
  • Twitter – для коротких повідомлень про бізнес, телеграфування із надзвичайних подій, конференцій, бізнес-нарад, прес-сніданків. Для ефективності – потребує розкрутки.
  • SoundCloud – для тих, хто “смачно говорить” і готовий записувати свої думки у вигляді звукових подкастів.

***

За послугами із заповнення інформаційного простору ви завжди можете звертатися по послуги Media Masters.